سخن روز /
تامین و توزیع 131082 تن انواع نهاده های کشاورزی و دامی بین کشاورزان و دامداران استان البرز در سال 1402
1403/02/18


به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان البرز ، مصدقی مدیر استان خبر داد : در سال 1402 تامین و توزیع 131082 تن انواع نهاده های کشاورزی و دامی شامل بذر،ذرت،سویا، کنجاله، سبوس، کود شیمیایی، جو و... توسط تعاونی ها و تشکل ها به کشاورزان و روستاییان سراسر استان توزیع شده است.

مهندس مصدقی مدیر استان گفت : امروزه تعاونی‌های روستایی و همچنین تشکلهای تخصصی کشاورزی زیر مجموعه تعاون روستایی به عنوان یک نهاد مردمی می‌توانند نقشی موثر و کارا در توسعه اقتصادی روستاها و به تبع آن کل اقتصاد کشور داشته باشند.

وی افزود : هدف از تشکیل شرکت‌های تعاونی روستایی و کشاورزی ارائه خدمات قبل، حین و پس از تولید است که این امر می‌تواند جایگاه بسیار خوبی به‌منظور دستیابی به اقتصاد مقاومتی در حوزه تعاونی‌های روستایی باشد.

مدیر تعاون روستایی استان البرز با اشاره به اهمیت و نقش بسزای شبکه تعاونی‌های روستایی افزود: اگر کشاورز یا تولیدکننده بخواهد به ‌تنهایی در بخش تهیه نهاده‌ها و تولیدات خود وارد عرصه بازاریابی شده و محصولات خود را روانه بازار کند، مطمئنا درآمدش به دلیل افزایش هزینه‌ها، کاهش خواهد یافت؛ درصورتی‌که شرکت‌های تعاونی می‌توانند بازارهای مناسب و مطمئن‌تری برای فروش کالاها پیدا کنند.

تعداد مشاهده خبر38 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal